preload preload preload preload preload preload preload preload preload

VisionCamp logo

אורי מנור: גיימיפיקצייה למשווקים.

6th מאי 2012 |

גיימיפיקציה הינו תחום עולה בעולם הטכנולוגייה. מחקרים רבים חוקרים את הסיבות להתמכרות למשחקים ומנסים להשליך את מסקנותיהם על העולם העסקי. ההרצאה הזו מציגה את כל הנושא הפרקטי של ביצוע מניפולציות של משחקי מחשב במהלך תהליך השיווק.

קצת על אורי:
בתחום משנת 2004. תחילה כאפיליאייט בקליקבנק, CJ, ShareAsale ועוד, ובהמשך – כמרצ’נט. במהלך השנים הקמתי חברת פיתוח ומס’ חברות מבוססות מוצרים בתחומים שונים. יזם בתחום האינטרנט, בעלים של שלוש חברות אינטרנט. עיקר העשייה כיום מתמקדת בתכנון והקמה של מיזמים חדשים.

קצת על ההרצאה:
כיצד להפעיל מניפולציות “משחקיות” על המשתמשים באתר שלכם על מנת לגרום להם לקנות יותר, לפתח נאמנות כלפיכם ועוד.

המצגת ב-Slideshare:

הוידאו ב-YouTube:

להגיב זה מגניב…

תגובה אחת

בן יעבץ 1:08 am - 4th יולי:

אחת ההרצאות החזקות ביותר!
וואו באמת קיבלתי מלא רעיונות לאתר הבא!

השאר תגובה

* חובה
** האימייל שלך שמור אצלינו ולעולם לא ישותף