preload preload preload preload preload preload preload preload preload

VisionCamp logo

האם אתה מתאים לכנס?

בעולם של היום, ישנם המון כנסים העוסקים בשיווק באינטרנט ויזמות. ישנם הרבה כנסים ברחבי העולם ויש גם מספר לא מבוטל בארץ. רוב הכנסים הללו מנסים לרצות את כולם, כל הזמן. ב-VisionCamp, אנחנו תמיד מנסים לחשוב "מה חשוב לך?".

לאחר שענינו על השאלה הזו מס' פעמים בשמך ובשם מועמדים אחרים, הגענו למסקנה שאין ביכולתינו לרצות את כולם כל הזמן. לכן, בסיעור מוחין משותף עם שאר המרצים ב-VisionCamp החלטנו לשאול את עצמינו "למי הכנס הולך לתרום הכי הרבה? איזה סוג בנאדם זה יהיה?".

בעזרת השאלות הללו, הצלחנו לסנן לנו, קהל יעד מאוד מוגדר שאמור להפיק את המקסימום המוחלט מהכנס. בעזרת הסינון הזה, הצלחנו להתאים לך את התכנים המתאימים לך ביותר. אנחנו מאוד מקווים, שלאחר הסינון, הכנס הזה מיועד לך.

כך תדע אם אתה מתאים לכנס

לעיתים קרובות, כאשר אנשים מעוניינים לפתוח עסק אינטרנטי, הם שואלים את עצמם "האם זה מתאים לי?". השלב הבא בד"כ עבור אותם אנשים הוא "בוא נבדוק חודש-חודשיים" האם התחום הזה מתאים לי. מצד אחד, טענה זו נשמעת הגיונית מאוד. עם זאת, ישנה גם בעייתיות מסויימת…

עצם העובדה, בה אנשים מחליטים כי הם הולכים לנסות את התחום במשך חודש-חודשיים ואז להחליט אם התחום הזה מתאים להם, שגויה. אף אחד מהמרצים המנוסים ב-VisionCamp לא חוו את הדילמה הזו. למעשה, כשהמרצים של VisionCamp התחילו, הם ידעו כי זה התחום שלהם. הם ידעו שהם מוכנים לעשות כל מה שיידרש על מנת להצליח בתחום הזה.

ולכאלה אנשים בדיוק, אנחנו מכוונים ב-VisionCamp. אנחנו מכוונים למשתתפים שלא רוצים לפספס את העיסוק בו הם באמת רוצים לעסוק. אנחנו מכוונים לאנשים שחייבים לפעול עכשיו, כי הם לא רוצים להשאר/לחזור להיות שכירים. אנחנו פונים לאנשים שאומרים לעצמם: "זה עכשיו או לעולם לא!".

כשבנאדם בוחר להיות רופא, הוא לרוב מרגיש את זה בוער בעצמותיו. הוא רוצה את זה יותר מכל דבר אחר. הוא יודע שיצטרך להקדיש בשביל זה 7 שנים שלמות מהחיים. הוא לא אומר לעצמו: "אני אלמד 7 שנים רפואה ואבדוק אם זה מתאים לי". אנחנו מחפשים את האנשים הללו, את מי שאומר לעצמו: "זה עכשיו או לעולם לא!"

כנס VisionCamp לא מתמקד בהעברת מידע. בעולם שבו, המידע נגיש לכל, אין לו שום ערך מיוחד. אנחנו מתמקדים בהעברת פרקטיקה. לכן, אנחנו מחפשים אנשים שיממשו ויבצעו אותו. אנחנו לא רוצים לבזבז את הזמן שלנו ובעיקר לא את הזמן שלך. אתם חייבים לדעת מראש שלאחר שהכנס יסתיים, תצטרכו להשקיע שעות. תצטרכו לקצץ בשעות שינה, תצטרכו לקצץ בבילויים. אתה צריך להיות מוכן, ולהבטיח לעצמך שאתה תשקיע את כל כולך, את כל מה שאתה יכול להשקיע מעצמך. כל מה שיידרש. כי זה עכשיו או לעולם לא!

ולבסוף, אנחנו מחפשים אנשים שלא יחכו עד שהכנס יתחיל. אנחנו מחפשים אנשים שלא רק לקחו החלטה, אלא כבר התחילו לבצע…

כי זה עכשיו או לעולם לא!

החלטה שלך!

ואם אתה באמת חושב שאתה מתאים, הנה כל מה שאתה מרוויח מהכנס.