preload preload preload preload preload preload preload preload preload

VisionCamp logo

מה יהיה בכנס?

אחת השאלות החשובות ביותר שאתה יכול לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט שאתה מגיע לכנס היא "מה יהיה בכנס? איך הכנס יקדם אותי?". אנחנו מהצד השני, כל הזמן עסוקים בלשאול את עצמינו את השאלה "מה חשוב לך שיהיה בכנס?". ובכן, לאחר השקעת מחשבה רבה בתכנון הכנס הגענו לתובנות מעניינות מאוד. כשביררנו מה חשוב לאנשים בכנסים, הנה מה שקיבלנו:

מבנה הרצאות ייחודי -> הרצאות מונחות פעולה

אין דבר מתסכל יותר מלצאת מהרצאה בנושא שכל כך סקרן אותנו, ולגלות כי יש לנו הרבה יותר סימני שאלה מאשר קו. זה פשוט מטריף לצאת מהרצאה ולהגיד לעצמינו "אוקיי, היה מעניין אבל מה הלאה?". אני בטוח, שהייתם כבר במספיק כנסים מהסוג הזה.

הבעיה מתחילה באופן הכנת ההרצאות. הרבה אנשי מקצוע (במיוחד הטובים מביניהם) אינם יודעים להכין מצגת. מבחינתם, להעביר מצגת זה להעביר מידע. כאשר המרצים ניגשים להכנת המצגת, הם בדרך כלל שואלים את עצמם את השאלה הלא נכונה: "מה אני הולך ללמד היום?". השאלה הזו, היא מוטעית ביסודה.

השיטה שלנו היא אחרת. אנחנו מנחים את המרצים שלנו, לשאול את עצמם שאלה אחרת. ההנחייה שלנו היא לשאול "מה אני רוצה שתעשה (אתה) לאחר ההרצאה?". מהסיבה הזו, כל ההרצאה מכוונת לפעולה או מס' פעולות אשר תצטרך לבצע.

בזכות העובדה הזו, כל הרצאה תהיה פרקטית! מיד עם סיום כל הרצאה יהיה לך את כל הכלים ליישם!

בחירת נושאים אסטרטגית שתעשה לך סדר בראש

אחת הבעיות המרכזיות בכנסים הינה היעדר נושאי הרצאה מגוונים. לרוב ההרצאות בכנסים מסוג זה פונות לקהל יעד של מתחילים גמורים, כך שכל אחד יוכל להזדהות עם החומר הנלמד. קהל היעד של VisionCamp הינו קהל יעד מוגדר ומצומצם. אנחנו בהחלט מסננים אנשים ולא מנסים לרצות את כולם.

בזכות הגדרת קהל היעד יש לנו את הפריבילגיה לבחור נושאים אשר לא מיועדים לכל אחד. יש לנו את הפריבילגיה לדבר על אסטרטגיות מתקדמות במגוון רחב של תחומים בשיווק באינטרנט ומודלים עסקיים באינטרנט.

תמצות שיעזור לך להשאר ממוקד

המרצים ב-Vision Camp חיים באמונה שכל דבר ניתן ללמוד בפרק זמן קצר. חברי הכנס מאמינים שאין צורך בשעות לימוד ארוכות. אנחנו מאמינים גדולים מאוד ביעילות. באופן הזה החלטנו להרכיב את כל ההרצאות שלנו.

החלטנו שאנחנו הולכים ללמד נושאים שלמים בפרקי זמן של 60-90 דקות.

הכלכלן האיטלקי ווילפרדו פארטו הוכיח שבערך 80% מהעושר העולמי נמצא אצל כ-20% מהאנשים. אנשים אחריו הוכיחו כי בשפה מדוברת, ב-80% מהזמן משתמשים ב-20% מהמילים הקיימות בשפה. אנחנו מאמינים אמונה שלמה שעל-ידי לימוד 20% מהידע ניתן להפיק 80% מהתוצאות.

לכן, בכל נושא נעביר את ה-20% המשמעותיים ביותר באותו הנושא.

יום ראשון, ה-10 ביוני, 2012.*

8:00-9:10 הרשמה ונשנושים
ניתן להגיע ולהרשם במהלך כל שעות היום
9:10-9:20 דברי פתיחה
9:20-10:00 GAME OVER: Affiliate Marketing is dead – זיו דסקלו
קראת נכון, העולם מתקדם, האינטרנט טס, ומה קורה עם תחום השיווק שותפים?
10:00-10:30 הפסקת נטוורקינג
10:30-11:10 In-App Advertising – אורי מנור
כשה-iTunes וה-Google Play store נמצא בעלייה מתמדת. כשמייקרוסופט מתגאים בחנות האפליקציות שלהם וכשהעולם הולך יותר לכיוון המובייל. נשאלת השאלה, האם פרסום בתוך אפליקציות זה העתיד של הפרסום אונליין?
11:10-11:50 מבוא למוניטיזצייה – שרון אנגל
סקירה כללית ודוגמאות של הדרכים לעשות מוניטיזצייה מאתרי אינטרנט.
11:50-12:20 הפסקת נטוורקינג
12:20-13:00 מבוא ל-CPA וניהול אתר תוכן מפלצתי – דניאל טרייזמן
ראיון חי על הבמה, בנושא שיווק הצעות CPA וניהול אתר תוכן שנמנה על אחד מאתר התוכן הגדולים בעולם. אחד האנשים המובילים (אם לא המוביל) בתעשיית האפיליאצייה הישראלית, יוצר מהמחתרת…
13:00-13:20 חשבון בנק אמריקאי, לכולם! – יאיר טל, פיוניר
בהרצאה זו נלמד כיצד ניתן לעבוד עם חברות אמריקאיות ולקבל חשבון בנק אמריקאי מבלי לגור בארה"ב. בנוסף נסקור את הדרכים היעילות לקבלת תשלומים מחו"ל.
13:20-14:40 הפסקת צהריים
14:40-15:20 Path Monetization with Co-Reg – רן ארוסי
לא היה לנו שם מתאים בעברית להרצאה הזו, אז כתבנו תכל'ס. הרצאת מוניטיצייה מעולם אחר…
15:20-15:40 העולם, בגרסת החידוש האוטומטי – אלדד בן-תורה
אלדד בן תורה מנכ״ל פלימוס ישראל, ישתף במספרים, הטרנדים והתובנות מחקר מאות סטארטאפים על גבי פלטפורמת התשלומים הפופולארית.
15:40-16:10 הפסקת נטוורקינג
16:10-17:00 איך להיות המלך של רשת התוכן? – אמיר כהן ורועי בן-בסט
הרצאה מהמשווקים הטובים ביותר בעולם ברשת התוכן של גוגל. (באחריות). רשת התוכן של גוגל היא אחד ממקורות התנועה הגדולים והרבה יותר חשוב, היעילים בעולם.
17:00-17:20 חשיבה אבסטרקטית ו-SEO אבסטרקטי – יגאל פינס
איך לסגל את היכולת ללמוד כל דבר בקלות וביעילות? טכניקות לימוד וחשיבה עם הדגמות מעולם ה-SEO.
17:20-17:40 הפסקת נטוורקינג
17:40-18:30 פאנל מוניטיזצייה
פאנל שאלות תשובות עם טובי המוניטיזטורים בארצינו. כאן הזמן לשאול שאלות על מודלים עסקיים, ואיך עושים עוד ממה שכבר יש…
מנחה: איתי אדם. משתתפים: זיו דסקלו, רן ארוסי, שרון אנגל, אלדד בן-תורה.

יום שני, ה-11 ביוני, 2012.*

9:00-10:00 Pump & Dump Ideas – איתי אדם
איך לבדוק את הרעיונות שלך? את התכנונים שלך, מהר ובזול. הרבה לפני שתפסיד את התקציב שלך…
10:00-10:30 הפסקת נטוורקינג
10:30-11:10 חקר מקרה על Onsite SEO – טל פריהר
כותב הבלוג xrumer.co.il בקייס סטאדי בנושא SEO וההשלחות של אופטימיזצייה אונסייט, כמו שרק הוא יודע לעשות.
11:10-11:50 ה-DNA של מוצר דיגיטאלי (אנגלית) – קייט וואלאס ואנדריו אלסטד
קליקבנק מביאים הרצאה פרקטית על מוצרים דיגיטאליים וטרנדים על ידי ניתוח הנתונים של חברת סליקת המוצרים הדיגיטאליים הגדולה בעולם.
11:50-12:20 הפסקת נטוורקינג
12:20-13:00 פאנל SEO
פאנל מומחים בנושא SEO וכל המשתמע מכך.
מנחה: יגאל פינס. משתתפים: שני סלמה, עופר דסקלו, טל פריהר, אריאל הוכשטדט, ואופיר סהר.
13:00-13:20 Social Commerce – רונן שלמה
מבוא לתחום החדש והמתפתח של מסחר קמעונאי ברשתות חברתיות.
13:20-14:40 הפסקת צהריים
14:40-15:20 איך, למה ואיפה לעשות שיווק במובייל (אנגלית) – קני הואוול ומרטי בורוציק
הרצאה של החבר'ה מ-Neverblue, אחת הרשתות הגדולות בעולם בקטגוריית המובייל יחשפו בפניכם את כל הידע שיש ברשותם על שיווק במובייל.
15:20-15:50 הפסקת נטוורקינג
15:50-16:50 איך לנצח במשחק לא הוגן? – יגאל פינס
בואו נודה בזה, תחום האינטרנט הוא לא הוגן. הטראפיק יקר מידי. המותגים הגדולים שורפים תקציבים, ואי אפשר להתחרות בהם. אז איך בכל זאת אפשר לנצח במשחק הזה?
16:50-17:20 הפסקת נטוורקינג
17:20-18:20 פאנל Traffic
פאנל מומחים בנושא הבאת תנועה. כל מה שרציתם לשאול על יצירת טראפיק, ניתן לשאול כאן.
מנחה: איתי אדם. משתתפים: אריאל סודק, דניאל טרייזמן, אורי מנור, זיו דסקלו.
18:20-18:30 דברי סיכום

* תוכנית ההרצאות עשוייה להשתנות.