preload preload preload preload preload preload preload preload preload

VisionCamp logo

מה יהיה בכנס?

אחת השאלות החשובות ביותר שאתה יכול לשאול את עצמך, לפני שאתה מחליט שאתה מגיע לכנס היא "מה יהיה בכנס? איך הכנס יקדם אותי?". אנחנו מהצד השני, כל הזמן עסוקים בלשאול את עצמינו את השאלה "מה חשוב לך שיהיה בכנס?". ובכן, לאחר השקעת מחשבה רבה בתכנון הכנס הגענו לתובנות מעניינות מאוד. כשביררנו מה חשוב לאנשים בכנסים, הנה מה שקיבלנו:

מבנה הרצאות ייחודי -> הרצאות מונחות פעולה

אין דבר מתסכל יותר מלצאת מהרצאה בנושא שכל כך סקרן אותנו, ולגלות כי יש לנו הרבה יותר סימני שאלה מאשר קו. זה פשוט מטריף לצאת מהרצאה ולהגיד לעצמינו "אוקיי, היה מעניין אבל מה הלאה?". אני בטוח, שהייתם כבר במספיק כנסים מהסוג הזה.

הבעיה מתחילה באופן הכנת ההרצאות. הרבה אנשי מקצוע (במיוחד הטובים מביניהם) אינם יודעים להכין מצגת. מבחינתם, להעביר מצגת זה להעביר מידע. כאשר המרצים ניגשים להכנת המצגת, הם בדרך כלל שואלים את עצמם את השאלה הלא נכונה: "מה אני הולך ללמד היום?". השאלה הזו, היא מוטעית ביסודה.

השיטה שלנו היא אחרת. אנחנו מנחים את המרצים שלנו, לשאול את עצמם שאלה אחרת. ההנחייה שלנו היא לשאול "מה אני רוצה שתעשה (אתה) לאחר ההרצאה?". מהסיבה הזו, כל ההרצאה מכוונת לפעולה או מס' פעולות אשר תצטרך לבצע.

בזכות העובדה הזו, כל הרצאה תהיה פרקטית! מיד עם סיום כל הרצאה יהיה לך את כל הכלים ליישם!

בחירת נושאים אסטרטגית שתעשה לך סדר בראש

אחת הבעיות המרכזיות בכנסים הינה היעדר נושאי הרצאה מגוונים. לרוב ההרצאות בכנסים מסוג זה פונות לקהל יעד של מתחילים גמורים, כך שכל אחד יוכל להזדהות עם החומר הנלמד. קהל היעד של VisionCamp הינו קהל יעד מוגדר ומצומצם. אנחנו בהחלט מסננים אנשים ולא מנסים לרצות את כולם.

בזכות הגדרת קהל היעד יש לנו את הפריבילגיה לבחור נושאים אשר לא מיועדים לכל אחד. יש לנו את הפריבילגיה לדבר על אסטרטגיות מתקדמות במגוון רחב של תחומים בשיווק באינטרנט ומודלים עסקיים באינטרנט.

תמצות שיעזור לך להשאר ממוקד

המרצים ב-Vision Camp חיים באמונה שכל דבר ניתן ללמוד בפרק זמן קצר. חברי הכנס מאמינים שאין צורך בשעות לימוד ארוכות. אנחנו מאמינים גדולים מאוד ביעילות. באופן הזה החלטנו להרכיב את כל ההרצאות שלנו.

החלטנו שאנחנו הולכים ללמד נושאים שלמים בפרקי זמן של 60-90 דקות.

הכלכלן האיטלקי ווילפרדו פארטו הוכיח שבערך 80% מהעושר העולמי נמצא אצל כ-20% מהאנשים. אנשים אחריו הוכיחו כי בשפה מדוברת, ב-80% מהזמן משתמשים ב-20% מהמילים הקיימות בשפה. אנחנו מאמינים אמונה שלמה שעל-ידי לימוד 20% מהידע ניתן להפיק 80% מהתוצאות.

לכן, בכל נושא נעביר את ה-20% המשמעותיים ביותר באותו הנושא.

יום ראשון, ה-10 ביוני, 2012.*

8:00-9:10הרשמה ונשנושים
ניתן להגיע ולהרשם במהלך כל שעות היום
9:10-9:20דברי פתיחה
9:20-10:00GAME OVER: Affiliate Marketing is dead – זיו דסקלו
קראת נכון, העולם מתקדם, האינטרנט טס, ומה קורה עם תחום השיווק שותפים?
10:00-10:30הפסקת נטוורקינג
10:30-11:10In-App Advertising – אורי מנור
כשה-iTunes וה-Google Play store נמצא בעלייה מתמדת. כשמייקרוסופט מתגאים בחנות האפליקציות שלהם וכשהעולם הולך יותר לכיוון המובייל. נשאלת השאלה, האם פרסום בתוך אפליקציות זה העתיד של הפרסום אונליין?
11:10-11:50מבוא למוניטיזצייה – שרון אנגל
סקירה כללית ודוגמאות של הדרכים לעשות מוניטיזצייה מאתרי אינטרנט.
11:50-12:20הפסקת נטוורקינג
12:20-13:00מבוא ל-CPA וניהול אתר תוכן מפלצתי – דניאל טרייזמן
ראיון חי על הבמה, בנושא שיווק הצעות CPA וניהול אתר תוכן שנמנה על אחד מאתר התוכן הגדולים בעולם. אחד האנשים המובילים (אם לא המוביל) בתעשיית האפיליאצייה הישראלית, יוצר מהמחתרת…
13:00-13:20חשבון בנק אמריקאי, לכולם! – יאיר טל, פיוניר
בהרצאה זו נלמד כיצד ניתן לעבוד עם חברות אמריקאיות ולקבל חשבון בנק אמריקאי מבלי לגור בארה"ב. בנוסף נסקור את הדרכים היעילות לקבלת תשלומים מחו"ל.
13:20-14:40הפסקת צהריים
14:40-15:20Path Monetization with Co-Reg – רן ארוסי
לא היה לנו שם מתאים בעברית להרצאה הזו, אז כתבנו תכל'ס. הרצאת מוניטיצייה מעולם אחר…
15:20-15:40העולם, בגרסת החידוש האוטומטי – אלדד בן-תורה
אלדד בן תורה מנכ״ל פלימוס ישראל, ישתף במספרים, הטרנדים והתובנות מחקר מאות סטארטאפים על גבי פלטפורמת התשלומים הפופולארית.
15:40-16:10הפסקת נטוורקינג
16:10-17:00איך להיות המלך של רשת התוכן? – אמיר כהן ורועי בן-בסט
הרצאה מהמשווקים הטובים ביותר בעולם ברשת התוכן של גוגל. (באחריות). רשת התוכן של גוגל היא אחד ממקורות התנועה הגדולים והרבה יותר חשוב, היעילים בעולם.
17:00-17:20חשיבה אבסטרקטית ו-SEO אבסטרקטי – יגאל פינס
איך לסגל את היכולת ללמוד כל דבר בקלות וביעילות? טכניקות לימוד וחשיבה עם הדגמות מעולם ה-SEO.
17:20-17:40הפסקת נטוורקינג
17:40-18:30פאנל מוניטיזצייה
פאנל שאלות תשובות עם טובי המוניטיזטורים בארצינו. כאן הזמן לשאול שאלות על מודלים עסקיים, ואיך עושים עוד ממה שכבר יש…
מנחה: איתי אדם. משתתפים: זיו דסקלו, רן ארוסי, שרון אנגל, אלדד בן-תורה.

יום שני, ה-11 ביוני, 2012.*

9:00-10:00Pump & Dump Ideas – איתי אדם
איך לבדוק את הרעיונות שלך? את התכנונים שלך, מהר ובזול. הרבה לפני שתפסיד את התקציב שלך…
10:00-10:30הפסקת נטוורקינג
10:30-11:10חקר מקרה על Onsite SEO – טל פריהר
כותב הבלוג xrumer.co.il בקייס סטאדי בנושא SEO וההשלחות של אופטימיזצייה אונסייט, כמו שרק הוא יודע לעשות.
11:10-11:50ה-DNA של מוצר דיגיטאלי (אנגלית) – קייט וואלאס ואנדריו אלסטד
קליקבנק מביאים הרצאה פרקטית על מוצרים דיגיטאליים וטרנדים על ידי ניתוח הנתונים של חברת סליקת המוצרים הדיגיטאליים הגדולה בעולם.
11:50-12:20הפסקת נטוורקינג
12:20-13:00פאנל SEO
פאנל מומחים בנושא SEO וכל המשתמע מכך.
מנחה: יגאל פינס. משתתפים: שני סלמה, עופר דסקלו, טל פריהר, אריאל הוכשטדט, ואופיר סהר.
13:00-13:20Social Commerce – רונן שלמה
מבוא לתחום החדש והמתפתח של מסחר קמעונאי ברשתות חברתיות.
13:20-14:40הפסקת צהריים
14:40-15:20איך, למה ואיפה לעשות שיווק במובייל (אנגלית) – קני הואוול ומרטי בורוציק
הרצאה של החבר'ה מ-Neverblue, אחת הרשתות הגדולות בעולם בקטגוריית המובייל יחשפו בפניכם את כל הידע שיש ברשותם על שיווק במובייל.
15:20-15:50הפסקת נטוורקינג
15:50-16:50איך לנצח במשחק לא הוגן? – יגאל פינס
בואו נודה בזה, תחום האינטרנט הוא לא הוגן. הטראפיק יקר מידי. המותגים הגדולים שורפים תקציבים, ואי אפשר להתחרות בהם. אז איך בכל זאת אפשר לנצח במשחק הזה?
16:50-17:20הפסקת נטוורקינג
17:20-18:20פאנל Traffic
פאנל מומחים בנושא הבאת תנועה. כל מה שרציתם לשאול על יצירת טראפיק, ניתן לשאול כאן.
מנחה: איתי אדם. משתתפים: אריאל סודק, דניאל טרייזמן, אורי מנור, זיו דסקלו.
18:20-18:30דברי סיכום

* תוכנית ההרצאות עשוייה להשתנות.